Projekt a wydrukowanie ulotek

Projekt a wydrukowanie ulotek

Projekt a wydrukowanie ulotek
autorem artykułu jest Anna S.

Drukowanie ulotek wiąże się z wykonaniem projektu. Projekty robione przez mniej doświadczonych grafików różnią się od efektu na papierze. Zdarzają się reklamacje, że wina jest drukarni. Jednak winę często można znaleźć w projekcie. Z czego wynikają tego typu błędy? Z doświadczenia. Tylko doświadczenie może nauczyć jak prawidłowo przygotować projekt, jakie efekty jak w druku wychodzą, jak dobrać kolorystykę – czasem ma być kolor granatowy a w druku wpada w fiolet. U początkujących grafików można także napotkać błędny w przygotowaniu zdjęć do druku. Zdjęcia są w kolorystyce RGB, natomiast do druku jest potrzebne zdjęcie w kolorystyce CMYK. Czasem się zdarza, że po przekonwertowaniu kolorystyki kolory bledną, tracą swoją intensywność i przestają być atrakcyjne. Warto pamiętać o tak bardzo istotnym elemencie jak kolorystyka CMYK. Drukowanie ulotek obecnie nie jest dużym wydatkiem dla firmy, która chce coś rozreklamować, lecz tylko ładna ulotka, dobrze skomponowana i dobrana kolorystycznie jest w stanie przyciągnąć oko, a także spowodować, że klient ją przeczyta i może zachowa a nie wyrzuci.

--
CP_PRINT

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zobacz takze:
E-marketing – jak zacząć?
Meble z Indii
Między snem a jawą, czyli tuż przed zaśnięciem
Ekrany podstawą dobrej prezentacji
Amarantus – zdrowie w makaronie Siła Serca